Derde week in Gent - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu Derde week in Gent - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu

Derde week in Gent

Door: Sven Platenburg

Blijf op de hoogte en volg Sven

23 Mei 2017 | België, Gent

ik zit nu in mijn derde week bij Gruut. ik denk dat ik wel gewend ben aan de cultuur in België.
Ik ben alleen nog steeds niet gewend aan het feit dat ik nog steeds heimwee heb. Ik heb minstens elke dag wel 2 keer echt last van het feit dat ik heimwee heb. Vaak is dit in de ochtend en in de avond als ik weer alleen thuis ben. Ik ga weleens met Stef in het weekend de stad in om een biertje te drinken alleen de rest van de dagen heb ik het erg lastig.

Mijn stagebegeleider helpt mij erg door mij zo goed mogelijk aan het werk te houden zodat ik niet aan thuis hoef te denken.

Maar wat positieve dingen is het feit dat ik het avontuur van het speciaalbier ben begonnen samen met Stef, zo hebben wij afgelopen weekend bij mijn stagebedrijf Gruut de tripel geproefd en die beviel erg goed. Toen we er daar 2 van op hadden zijn we de stad in gegaan en hebben wij de tripel karmeliet geproefd, ook deze viel erg goed in de smaak op het terras met een stralende zonneschijn.
Ik heb mij wel vermaakt deze dag en ik hoop dat er daar nog meerdere van komen want anders wordt het een lastige tijd en weet ik nog niet of ik het vol ga houden in mijn uppie.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende update!

Sven.

  • 23 Mei 2017 - 15:36

    Karin Swijter:

    Hoi Sven, het lijkt me dat dat heimwee toch wel moet verdwijnen na al dat speciaal bier.;-). Een beetje jaloers ben ik wel. Geniet ervan (samen met Stef), je kijkt er als je weer in de schoolbanken zit vast leuk op terug!

  • 26 Mei 2017 - 14:02

    José :

    Ha Sven goed om te lezen dat je af en toe met een vriend een biertje kunt drinken dat geeft wat afleiding ,succes met alles oma

  • 27 Mei 2017 - 12:34

    Wim Ramselaar:

    Hoi Sven, heimwee is vervelend maar daar kun je uit komen. Maar blijf proberen er van te genieten. Daar heb je later veel plezier van maar eerst even doorbijten. En met je collega's van school gaat dat wel lukken. We blijven je suporten. Fijn weekend opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

ik loop stage bij de Gentse Gruut, dit is een bierbrouwerij midden in het centrum van Gent. Ik zal hier mijn blog gaan bijhouden zodat iedereen weet wat er allemaal op mijn pad komt de komende 10 weken. Veel leesplezier!

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 4627

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Gents avontuur

Landen bezocht: