En toen was het nog maar 1 maandag - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu En toen was het nog maar 1 maandag - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu

En toen was het nog maar 1 maandag

Blijf op de hoogte en volg Sven

03 Juli 2017 | België, Gent

Waar was ik ook alweer gebleven met mijn verslagen want ik heb een tijdje niks geblogd, oh ja wacht even ik zou vertellen hoe het was geweest met mijn ouders hier in Gent.

Nou dat zou ik eigenlijk in 1 woord al kunnen beschrijven: Geweldig!

Maar ik zou natuurlijk ook even kunnen vertellen wat ik in het weekend heb gedaan: namelijk op dag 1 lekker op het terras gezeten onder het genot van een aantal Belgische biertjes, en lekker bijpraten. Op dag 2 heb ik Gent laten zien aan mijn ouders, daarna hebben we op een elektrische aangedreven vlot door gent heen gevaren en daarna hebben we nog lekker wat Italiaans gegeten en zijn mijn ouders weer vertrokken naar Nederland. dit is nogsteeds erg kort beschreven maar het geeft wel aan dat het weekend echt geweldig was voor mij.

Daarna begon het normale leventje hier in Gent weer, ik ben weer aan mijn stage bij bruut begonnen en nu is het moment daar dat het nog maar 1 maandag is, toch best gek om terug te kijken en dan al te weten dat er 9 weken voorbij zijn, maar ik ben toch wel erg blij dat het einde toch wel echt zichtbaar is. Nog maar even doorbijten en dan kan ik weer lekker naar Nederland toe, want eerlijk is eerlijk het is toch ook weer erg fijn om weer lekker naar huis te kunnen.

Er komt nog 1 blog van mij aan en dat zal dan ook tevens het einde zijn van mijn avontuur in Gent. Bedankt voor het lezen van deze blogs en tot mijn laatste blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

ik loop stage bij de Gentse Gruut, dit is een bierbrouwerij midden in het centrum van Gent. Ik zal hier mijn blog gaan bijhouden zodat iedereen weet wat er allemaal op mijn pad komt de komende 10 weken. Veel leesplezier!

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 4646

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Gents avontuur

Landen bezocht: