Eerste week - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Sven

09 Mei 2017 | België, Gent

Mijn eerste dagen in Gent waren vooral wennen aan de nieuwe geluiden van het studentenhuis waar ik verblijf. Ik heb een paar andere studenten uit het huis gezien alleen tijd voor een gesprek met een van de studenten is er nog niet geweest. Ik ben al meerdere keren door het centrum van Gent gefietst om een beetje bekend te worden met de plekken waar ik veel zal zijn de komende 10 weken, waar de supermarkt zich bevindt zodat ik makkelijk de boodschappen kan doen. Ik heb nog niet echt met veel mensen gesproken alleen dat komt wel als ik zondag naar Gruut (mijn stagebedrijf) ga. Ik hoop dat ik dan met wat lokale mensen van mijn leeftijd in contact komen, want anders wordt de tijd wel erg lang als ik alleen maar op mezelf ben.

  • 10 Mei 2017 - 10:47

    Thomas Noordeloos:

    Geniet van je tijd in Gent en van je stage bij Gruut, proost!

  • 11 Mei 2017 - 14:50

    Susanne :

    Ik ben benieuwd hoe het zondag is gegaan bij Gruut.
    Heel veel succes de komende periode.
    Groeten,
    Susanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

ik loop stage bij de Gentse Gruut, dit is een bierbrouwerij midden in het centrum van Gent. Ik zal hier mijn blog gaan bijhouden zodat iedereen weet wat er allemaal op mijn pad komt de komende 10 weken. Veel leesplezier!

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4629

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Gents avontuur

Landen bezocht: