Nog 4 maandagen... WAT!! - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu Nog 4 maandagen... WAT!! - Reisverslag uit Gent, België van Sven Platenburg - WaarBenJij.nu

Nog 4 maandagen... WAT!!

Door: Sven Platenburg

Blijf op de hoogte en volg Sven

12 Juni 2017 | België, Gent

inmiddels begin ik aan week 6, ik weet dat ik afgelopen week niks heb geupload alleen er was niet echt iets speciaals gebeurd. de weken gaan traag en ik doe niet veel speciaals. bij mijn stagebedrijf zijn er nu 2 medewerkers in vaste dienst gekomen dus er blijft voor mij bij vrij weinig werk over, ik krijg dan ook de taakjes van post naar het postkantoor te brengen.
Ook heeft een klant een order geplaatst van 1000 geschenkpakketjes, nu raad je al wie dit mag gaan doen natuurlijk, gelukkig hebben de studenten die in het weekend werken ook al een hoop pakketjes gemaakt dus ik hoef er niet meer alle 1000 te doen.

zoals je aan de titel kan zien ben ik aan het aftellen begonnen, ook al moet ik nog 4 weken en 4 dagen. Er gebeuren in Oss een hoop dingen waar ik eigenlijk bij wilde zijn, en helaas kan ik dan niet naar huis toe omdat dat niet mag. als ik dan met mijn ouders aan het bellen ben dan besef ik ook wel dat ik hun gewoon erg mis, maar nog even doorbijten en dan zie ik ze weer, mijn ouders komen namelijk aankomend weekend naar Gent toe, ik ben hier heel blij mee. toch nog iets wat mij door deze week gaat brengen.

Volgende week zal ik een update schrijven over het bezoek van mijn ouders in Gent.
bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.